Elke dag voor- en naschoolse opvang op Kindcentrum Lourdes

vanaf 29 oktober 2018

Vanaf 29 oktober 2018 wordt de buitenschoolse opvang (voor en na schooltijd) georganiseerd door Blosse opvang in Kindcentrum Lourdes.

Fijn, geen vermoeiende reistijd meer voor de kinderen!

De kinderen hebben een vaste, eigen basisgroep waar ze zoveel mogelijk dezelfde kinderen en medewerkers zien. De groep bestaat uit maximaal 15 kinderen en sluit aan bij de schooltijden en studiedagen van de school. Ontspanning voor de kinderen staat centraal: we vinden het belangrijk dat kinderen bij de BSO de ruimte krijgen om naar eigen behoefte een activiteit te kiezen en samen te zijn.

Je kunt bij ons terecht voor opvang voor en na schooltijd in schoolweken, tijdens studiedagen en in de schoolvakanties. Je kunt kiezen uit diverse pakketten: BSO school- en vakantieweken, BSO schoolweken, BSO vakantieweken.

Openingstijden

Onze voorschoolse opvang is open op maandag t/m vrijdag van 7:00 uur tot 8:30 uur. De medewerker brengt de jongste kinderen naar de klas, terwijl de oudere kinderen zelf naar hun klas mogen lopen.

Naschoolse opvang is geopend van maandag tot en met vrijdag, vanaf het moment dat de school uit is tot 18.30 uur.

advertentie lourdes start bso oktober 2018 advertentie lourdes start bso oktober 2018